Információk a jelentkezéssel kapcsolatban - Jelentkezési segédlet

  • Az önéletrajzot e-mailben kell beküldeni. Az e-mail szöveg részében legyen egy kísérő szöveg, valamint a tárgy (subject) sorban szerepeljen a meghirdetett állás elnevezése és a munkavégzés városa.

  • Az üres tárgysorú és szövegrészű e-maileket a céges központi spam filter kiszűri biztonsági okokból, így a jelentkezések be sem tudnak érkezni.

  • A jelentkezési adatlapot kérjük értelemszerűen kitölteni. Ne hivatkozzon az önéletrajzára a jelentkezési adatlapban, hanem a megfelelő adatokat írja be a megfelelő helyekre.

  • A feldolgozás során csak .doc vagy .rtf vagy .pdf kiterjesztésű file-kat tudunk fogadni.

  • Jelentkezés több pozícióra: Van lehetőség több pozícióra is jelentkezni. Minden pozícióhoz külön e-mailben kell elküldeni a szükséges pályázat anyagokat és megjelölni a pozíció nevét. A pályázatok külön-külön kerülnek kiértékelésre.

  • Tájékoztatás: Ha Ön nem a megfelelő formátumban küldte be a jelentkezését, vagy nem érkezett meg valamilyen anyaga, esetleg hiányos a kitöltése, akkor erről értesíteni fogjuk, hogy legyen lehetősége a módosításra vagy a pontosításra. Erre az értesítés kiküldésétől számított 48 óra áll rendelkezésre.

  • Kérjük, tartsa be a jelentkezési határidőt! A határidő után beérkező jelentkezéseket nem tudjuk elfogadni.

  • Értesítés: Az egyes felvételi fordulók után kerülnek kiértesítésre a jelentkezők az eredményeikről. A felvételi folyamat jellemzően 3-4 hétig tart és 2-3 interjúból áll.

  • Kapcsolattartás: A kérdéseket e-mailben a a job[kukac]ozeki.hu e-mail címen várjuk.

  • Állásközvetítő és egyéb közvetítő cégek jelentkezését NEM várjuk!

    Köszönjük, hogy támogatja a munkánkat!