Irodai asszisztensi diákmunka - Debrecen

Olyan pénzügyi vagy más gazdasági szakos egyetemi hallgatóknak kínálunk szakmai munkalehetőséget, aki szeretne a pénzügy, könyvelés és HR területeken értékes szakmai tapasztalatokkal gazdagodni.
Aki képes önállóan ellátni a pénzügyi és asszisztensi feladatokat szakszerűen, pontosan és határidőre.


Az alábbi feladatokkal foglalkozhatsz, illetve betekintést nyerhetsz a szakmai gyakorlat során:
  • Számlák, bizonylatok könyvelésre történő előkészítése
  • Könyvelésből és más forrásokból különböző kimutatások készítése
  • A bérszámfejtéshez szükséges információk kezelése
  • Adóbevallások(NAV, Önkormányzat, stb. felé) iktatása
  • KSH jelentés és más jelentési kötelezettségek teljesítése
  • Postai ügyintézés
  • Diákmunkatársak HR és munkaügyeinek intézése
  • Marketing projektek előkészítése és követése, a tervek ellenőrzése
  • Közüzemi és más beszállítói számlák feldolgozása, nyomon követése, felmerülő ügyek intézése
  • Social média anyagok megjelentetésének menedzselése
  • Nyilvántartások vezetése
  • Marketing kimutatások készítése
  • Munkafolyamatok leírásának elkészítése
  • Munkafolyamatok leírásának tesztelése
  • Értékesítési eredmények követése és adminisztrálása
  • A sales-marketing osztály támogatása
  • Jogszabályi változások követése
  • Adminisztratív ügyek intézése
Lesznek ezen kívül további feladatok is, amelyek a cégszervezéshez és adminisztrációhoz kapcsolódnak.

Elvárások:
  • nappali tagozatos hallgatói jogviszony pénzügyi vagy más gazdasági szakon/szakirányon
  • pontosság, precizitás, monotonitás tűrés
Előnyt jelent, de nem feltétlenül szükséges:
  • végzettség az alábbi szakterületek valamelyikén vállalkozási szakirányon: pénzügy, társadalombiztosítás, bérszámfejtés
  • bérszámfejtői, könyvelői gyakorlat vagy végzettség
További hasznos információk:
  • a munkavégzés folyamatos szakmai fejlődési lehetőséget biztosít
  • első évesek is jelentkezhetnek
  • a cégben jó a hangulat, baráti közösségre kell számítani, ahol egymást támogatjuk
  • egy kiegyensúlyozott, stabil, jól szervezett munkahelyen fog a munkavégzés történni
  • a munkaidő reggel 7:50 és 16:30 óra között van 0,5 órás ebédszünettel
  • nem szükséges nyelvtudás a pozíció betöltéséhez
A jelentkezés előtt érdemes végiggondolni:
  • hogy szívesen végez-e nagy fokú önállóságot igénylő feladatokat, azaz képes-e végig vinni a feladatokat egyedül és elérni a kívánt eredményt?
  • képes-e pontos munkát végezni határidőre?
  • szívesen dolgozik-e háttéremberként egyedül?
  • jól tűri-e a monotonitást?
  • szereti-e a rendet és ennek a megtartása nem okoz gondot számára?
A munkavégzés helye:
Ozeki Irodaház
4032 Debrecen Nagy Lajos király tér 1-5.

Jelentkezés módja:
Jelentkezni e-mailben lehet. Az e-mailt a job@ozeki.hu e-mail címre kell elküldeni. Az e-mailnek egy fényképes szakmai önéletrajzot kell tartalmaznia, valamint az alábbi jelentkezési lapot kitöltve:

Jelentkezési lap letöltése.

Jelentkezési határidő: 2024. február 15. vagy ameddig a pozíció betöltésre nem kerül.

Folyamatosan várjuk a jelentkezőket!

Hogy a pályázatod a legjobb eséllyel indulhasson, kérjük olvasd el a beküldéssel kapcsolatos tájékoztatót.

Jó tanács:
Jelentkezz minél hamarabb, hogy mielőbb megismerhessünk, mint potenciális diákmunkatársunkat.

More information